Thursday, February 23, 2012

Donkey High School chapter 06

There you have it! Donkey High School!! Now I'm goin' to do Fudanshism. Huh, so many thing to do!
Donkey High School - Chapter 06: Love
(Mediafire | Hotfile | 4shared)

A Little Talk For Malaysian Readers:
Okay, korang dah tahu kan yang kitorang terjemah ke BM juga. Well, aku cuma nak cakap yang kitorang ada projek baru walaupun aku ni slow sikit buat JP/BI-->BM sebab asyik sibuk dengan BM/JP-->BI. Tajuknya 'Kekasih Misteri X', aku terjemahkan tajuk dia sekali sebab aku tengok scanlation BI pun selalu buat macam itu. Sebenarnya aku nak buat terjemahan untuk manga AKB49, tapi hari tu aku baca Kreko ternampak AKB49. Diorang dah terjemah sebelum aku, baru lagi pula tu. Tak apalah... Oh lagi satu, aku rasa aku akan tunda Nurarihyon no Mago sekejap. That All! Thanks

No comments:

Post a Comment